.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم قائم شهر:
جزئیات مذاکرات کمیسیون انرژی مجلس با میرکاظمی
این نشست در یک فضای کارشناسی برگزار شد و برنامه های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی نفت به دقت مورد تجزیه و تحلیل اعضای کمیسیون قرار گرفت...
جزئیات مذاکرات کمیسیون انرژی مجلس با میرکاظمی

مخبر کمیسیون انرژی مجلس جزئیات نشست امروز کمیسون انرژی مجلس با وزیر پیشنهادی وزارت نفت را تشریح کرد.

سیدعلی ادیانی در گفتگو با مهر در رابطه با جزئیات برگزاری دومین نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با مسعود میر کاظمی وزیر پیشنهادی نفت، گفت: این نشست در یک فضای کارشناسی برگزار شد و برنامه های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی نفت به دقت مورد تجزیه و تحلیل اعضای کمیسیون قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه های ارائه شده از سوی میرکاظمی قابلیت دفاع در صحن علنی مجلس را دارد، تصریح کرد: در مجموع اکثر اعضای کمیسیون در رابطه با برنامه های ارائه شده نظر مثبتی دارند.

نماینده مردم قائم شهر در خانه ملت با بیان اینکه نگاه سیستمی میرکاظمی به وزارت نفت و پیاده سازی مدیریت استراتژیک و سیستمی توسط وی، اعضای کمیسیون انرژی مجلس را توجیه کرده است، بیان کرد: وزیر پیشنهادی نفت از تجربه بالای فعالیت در وزارت برخوردار بوده و با تعامل با مجلس و متخخصان صنعت نفت می تواند گامهای بزرگی در توسعه این صنعت بردارد.

وی در پاسخ به این سئوال که انتخاب وزیری خارج از نفت برای این وزارتخانه تا چه حد در کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی تاثیر گذار خواهد بود، اظهار داشت: وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای نفت سابقه نفتی ندارد، اما ایشان دارای دکتری مهندسی صنایع بوده و این موضوع موجب می شود که درک روشنی از وضعیت صنعت نفت داشته باشد.

به گفته ادیانی نکته دیگر آن است که نفتی بودن وزیر نفت یک شرط لازم بوده اما این موضوع برای تصدی گری وزارت نفت به تنهایی کافی نیست.

مخبر کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه وزیر آینده نفت باید نگاه تئوری و سیستماتیکی به اداره وزارت نفت داشته باشد، بیان کرد: وزیر آینده باید با این نگاه کل وزارتخانه را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه اداره وزارت نفت به یک مدیر تخصصی نیاز دارد، اظهار داشت: با توجه به سوابق مدیریتی میرکاظمی و آشنایی وی با اقتصاد کلان انرژی کشور به نظر می رسد با انتخاب میرکاظمی، توسعه این صنعت اشتغال آفرین کشور ادامه یابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.